2010-10-21 ? 14:47:57

TJUGOFÖRSTA OKTOBER

259536_gallery_upload_large
Tumblr_laiajuw7z71qbzahdo1_500_large
weheartit.com

- Ibland blir inte allt som man tänkt sig. Du hade bilder i hjärnan som i verkligenheten blev till dimma. Du hade förutsättningar som rann ut i sanden. Allt man såg i drömmarna, blev en besvikelse. En riktig besvikelse. Allt man kämpat, alla känslor som dykt upp, allt över huvudtaget har nu fått ett slut. 
Hur kan man bli så besviken på något som man aldrig har träffat eller ens umgåst med? 
Detta kanske var ett svar som behövdes komma fram innan det var försent.

Tjenare! 
Tänker inte gå in på detaljen angående texten. Punktslut! 
Jag har kommit hem från skolan nu, jag mår bra men har bara inget att göra vilket gör det hela så mycket tråkigare. Ikväll ska jag ut och springa lite. Förvånad? Förstår de. Nej men de är något som inte händer så ofta från min sida. Men idag ska de ske. 
Har inget mer intressant att skriva, Hare bra!  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild